INGEN RUBRIK

Oj, glömde säga va ja skulle göra igår kväll! Men ja kan berätta nu va ja gjorde! Igår efter bion fixa ja lite i mitt rum så det var rent och sånt sen kom Feffe Lollo Maria och Tea hem till mig och då så öppna ja presentera ja fick av dem! Tack så jätte mkt tjejer! Det var verkligen jätte fina saker! Blev jätte glad! Sen sjöng vi och var hel galna haha! Sen åt vi mat och seriöst vi åt typ i 3-4 timmar haha! Men det var kul för vi sa en massa roliga saker! Sen såg vi på film och sen prata vi om roliga saker, testade göra lite "lekar" så vi somna sjukt sent asså kan säga att det var senare än 5 haha! Men har iallafall haft värdens bästa födelsedag me mina underbara tjejer! Har inte skrattat så mkt som ja gjorde igår på evigheter! Skratta så mkt så ja fick ont i magen! Haha!
Älskar er tjejer! Tack för kvällen/natten/morgonen! Det här måste göras om nån gång!
Av tjejerna fick jag en bh, två saker från the body shop, en tröja från hollister, hollister shorts, trosor och godis! Men tjejer ni behövde verkligen inte köpa saker åt mig!
Puss!
Så här ser sakerna ut som ja fick av brudarna!:**<333



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0