Konstigt

Sålde min gamla mobil idag (Xperia x10 mini pro). Innan jag gjorde det så var jag tvungen att rensa alla gamla sms och bilder.
Det var ganska kul, fast kändes ändå jättekonstigt. Bilderna och sms:en var ju liksom mitt liv för ett år sen och nu raderar jag bara allt. Det roligaste av allt var att rensa alla låtar fast det var så enormt många så tog inte bort någon men killen som fick den ska vara glad för det var riktigt bra musik på den! Alla låtar hade ett minne så innan dem kom och hämtade mobilen så lyssnade jag på jättegamla låtar med ett leende på läpparna. Alla sånger man drogade i femman med människor som jag aldrig ens träffar idag... Ganska synd!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0