Haha jag är sämst

Hejsan! Var jag ju i täby centrum med Amanda, Hanna och Malin L. Kul att träffa dem igen! Fick med två tröjor hem också. Alltså jag suger på att spara, jag hade bestämt mig för att max göra av med 40 kronor idag och jag hade bara 100 kronor. Men vad gör man? Kunde inte hålla mig så jag ringde pappa och bad honom att komma till täby centrum med lite pengar. Snäll han va som gjorde det och vips så hade jag gjort av med 300, haha.
haha jag och älskling Malin, en av tröjorna jag fick med mig hem.
image description


Kommentarer
Malin

Va fula bilder du tog på mig!!!!!!<33 fanns det inga andra?

2012-01-07 @ 23:05:39
Maria K

Haha jag köpte den tröjan för typ en vecka sen! :P

2012-01-09 @ 00:05:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0