Tyvärr


Snyggo bild! Det blev tyvärr inget med Malin och Simon, har för mycket att göra, har massa prov de kommande veckorna+ läxor bara för veckan liksom, den har jag typ varit med nån kompis hela veckan. Jag e i alla fall barnvakt just nu men han sover så jag har tid för läxorna och sen så har jag tänkt att jag ska baka lite. Det e min lille brorsas namnsdag så jag ska göra glass lite kakor och fruktsallad! Haha låter som om jag e värsta bagaren ska i alla fall sätta igång med läxorna nu så det blir nog inte världen bästa uppdatering av mig de den timmen, kanske hinner blogga lite innan tennisen. ♥
image description


Kommentarer
Linnea

sv: vist kan jag det ! :)

2012-01-22 @ 15:09:24
URL: http://linneaedens.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0