****** <3

Ja älskar en kille och han betyder verkligen allt för mig! Och jag säger inte att ja älskar nån om ja inte gör det men ja älskar verkligen han, och du vet vem du är! Jag kan vakna och känna mig på värdens dåligaste humör men när ja tittar på mobilen och ser ett långt godmorgon sms från dig lyser ja upp och blir på värdens bästa humör!
Du gör verkligen mina dagar!
Har känt dej i ett tag nu och känner att ja verkligen är kär i dig! Älskar dej ******
!;)<333
Jag kan sitta och gråta i timmar för ja saknar dig såå mkt! Du gör mig hel!
Du och ja träffas nästan aldrig vilken jag tycker är jätte tråkigt för du är verkligen allt för mig! Och för er som undrar hur kan han vara det om du typ aldrig träffar han? Jo för som ja sa har jag känt han länge och vet hur han är och när vi träffas blir ja helt varm och lycklig och vill bara krama om dig!
Dessutom är du jätte snygg oxå! ;)
Jag skulle kunna skriva/berätta hur mkt ja tycker om dig tills jag dör!
Du är värdens bästa och underbaraste person! ;)<33
LOVE U ÄLSKLING!💋❤💗




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0