Dumma mig!

Blir fan lack när man skriver värsta långa och lite känslosamma inlägget men så bara deletar det sig själv. FML! Hade på ett sätt öppnat mig lite för er. Skrev om att man ska va nöjd med sin kropp och att man ska göra något åt sakerna man inte gillar och brättade om mina "problem" och vad jag försöker göra åt det. Vi ska liksom bada imorgon och skrev att det kändes lite pinsamt eftersom att många killar i klassen har "platta" magar men att ni inte skulle ta illa upp för att jag skrev det.

Förresten om ni undrar om rubriken så har jag tappat bort mitt nagellack som jag köpte i måndags och hade tänkt måla naglarna inför imorgon.

Hoppas att ni har det bra! XOXO

Bilden e tagen från google.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0