You are my one and only

URSÄKTA MIN ENGELSKA I DETTA INLÄGG JAG KAN JU INTE DIREKT KALLA MIG BRA PÅ DET, SÄGER ÄVEN URSÄKTA FÖR MITT "KÄRLEKS-SNACK"...

Önskar att jag kunde skriva om nån kille nu och lägga upp en perfekt bild på oss, men icke! Haha ni behöver ju egentligen inte veta det här men tror ändå att de flesta vill samma sak som jag och jag är INTE kär i någon bara för att jag skriver detta men skulle däremot vilja va det. Nää jag lever livet som singel.... Känner att jag skrivit lite för mkt om detta nu men aja det väl lite trevligt med kärleks-snack. His my life, or my dreams... Haha i wish. Hur e det med er bloggläsare skulle ju va kul att få veta hur de med er kärlek.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0