HAHA

Heej bloggen!
Måste berätta en sjukt konstig sak! Haha idag när ja gick från engelskan så var det en åtta som ropa mitt namn och då titta ja bak och då vinka han och ja bara haha brydde mig inte! Och sen typ 10 min senare stog ja och prata me några och då kom en kille i åttan fram till mig när alla stog där och sa asså ser du han där i glasögon? Han vill bli ihop me dej! Och ja bara Ää va haha nej det vill inte ja! Och då tog han fram mobilen och skulle ge den där killens nr men ja bara HAHA nej vill inte ha det! Och han i glasögon var oxå en åtta! Haha sen så fick typ alla ja stog och prata me ett skrattandfall för det var så konstigt!!

Men efter skolan idag åkte ja till täbban me Lollo Felicia Emilia och lollos lillasyster! Vi skulle köpa paket åt bäästis Maria som fyller år imorgon!!! Men lite senare kom Jesper fredrik och Leon men dom va bara me jätte kort men aa! Men ska sova nu hörs väl imorgon! PUUSS!<33



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0