Baaaskeet

Hej! Idag hade vi ju NP i matte och jag tror det gick ganska bra för mig, faktiskt! Vi hade bara matte som lektioner idag också så känner mig riktigt smart nu!...
Efterskolan så åkte jag Felicia och Malin till Täby, köpte på espersso house dricka och sen mötte vi upp Simon, Fredrik, Philip och Oscar. Vi lekte kull (hahah) i tibblehallen och sen så frågade vi några jättelånga killar om vi fick spela basket med dem och så lirade vi lite med de stora grabbarna hahahah nämen det var kul! Är hemma nu också ska göra läxan men jag fattar ingenting av den just men ska inte tråka ut er mer så vi hörs säkert senare! (gammal bild)
image description



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0