Känner mig faktiskt ganska duktig...

Jag har städat rummet (dammsugit, bäddat och torkat möblerna ) blev väldigt glad av att rummet blev så fint och av musiken! Kan faktiskt knappt städa utan musik. Och sen har jag oxå pluggat blev lite taggad av det faktiskt och förresten ska vi kurla stavning* med klassen på söndag Sverige e ju typ bäst på det? Aja det blir säkert kul! Idag va jag Maria o Malin med varann. Vi pratade lite men mest hade vi det bara kul Maria hade satt upp studsmattan så det va kul! hoppas ni hare bra! <33

Vet ni har äntligen fått en mobil, en väldigt dålig men det e en mobil! ;) bilden e från Google! Det va även den med ett gråtande öga.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0