Norrköping!

Tjatja sötisar!
Idag har jag varit i skolan och lektionerna var bajs tråkigt men rasterna var kul! Camilla! Bara Stina Tyra Tea Maria och Feffe som fattar haha!
Men efter skolan gick jag och Tea hem till mig och typ snacka och lite så och sen vid typ 14.40 gick vi till Simon och där var Oskar, Simon (känner inte han), Simon Haaker, John, Philip och Fredrik!
Det var kul att träffa min älskade killar! Men asså vi måste ses igen och då ska vi prata me alla! Haha!
Nu sitter jag i bilen på väg mot Norrköping min moster ska ha middag och sen på lördag fyller min mormor 80 år så då ska vi äta på en resturange och aa! Men ska vara lite social nu och prata me min saknade kusin Marcus!
PUUSS!
Bjuder på några bilder från idag!
<333



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0