Skitjobbigt

Förlåt att jag & Malin inte har bloggat men det har hänt så sjukt mycket idag! Först så drev jag och några andra så vi gick ut med shorts och så åkte en buss förbi så skrev en tjej på min logg att jag skulle sätta på mig byxor & lite andra saker och det blev en ganska stor grej av det så jag blev rätt arg att folk ens kan vara så respektlösa! Så jag bad den här tjejen ringa mig och vi pratade i typ 20 minuter, allt är inte riktigt löst men ah löste lite grejer iaf. Sen så åkte jag, Louise, Felicia, Malin och Emilia till Täby & åt middag där sen åkte vi hem till mig och vi började prata om allting! Berättade hur vi kände och allt så det blev lite tårar där. Vi tjejer behöver ta en dag att reda ut allting verkligen! Men är väldigt trött just nu, tung fredag haha. Men ska nog sova nu så sovgott! (bilden har inte med inlägget att göra)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0