Stan!

Har precis kommit hem från stan. Köpte inte så mycket eftersom att jag ska till London snart och har faktiskt inte så mycket pengar heller. Men man kan ju göra annat än att shoppa i stan för vet ni vad jag klippte mig, och det behövdes också. Jag tycker själv att det blev väldigt kort eftersom att hon klippte lite mer än vad hon skulle. Och som oftast när jag är hos frisören så plattade de håret. Så jag har inte sett hur det ser ut i lockigt än! Det blir säker jätte kort då!! Jaja, vet ni vad.... jag klippte mig inte bara jag fick även en liten make up kurs eller vad man ska säga somtidigt som hon sminka mig, och fick valfria produkter för lika mycket som det kostade med "kursen". Så jag fick med mig en ny fondation  från Lóreál Paris som heter True Mach och en ny mascara från samma märke och den heter typ Volume Million Lashes. Och även ett par sol brillor (pilot glasögon). Bloggar mer sen!

Mobba inte mig, bjuder!


image description


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0