Träna!


Tänkte börja träna lite så jag ska nog ut och springa lite men såg en jätte bra grej på tv när man ska ut och springa och inte har så bra kondis, så jag skriver det här:

Börja med att springa i typ 2 min och sedan går du (fort) i 2 min och så håller du på så hela veckan och nästa vecka så springer du i 3 min och går i 2 min osv.
Sen kan du säker ändra lite om du t.ex ska springa i typ  12 min så kanske du vill gå i typ 5 min i stället för ynka 2 min men det e ju upp till var och än, vi får se om jag ens kommer ut nu känner att jag tappat suget lite men nån gång måste man ju börja!♥

Och förresten så har jag hört att om man har lite roligare träningskläder som man känner sig snygg i så blir det roligare att träna, värt att testa tycker jag!♥

Ps. Ha lite bra peppande musik i mobilen så blir träningen extra rolig och du kanske börjar tänka på annat!
image description


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0