Trött!!!!

E såå trött efter denna dag men den e ju ännu inte slut! Vi hade såå kul igår och vaknade kl13.00 idag och fick skynda mig lite iväg till Viktors (min lille bror) kalas och på väg dit fick jag o Maria gå i slasket!! Inte kul asso, fick nästan panik när det kom en buss och man såg hur vattnet stänkte upp typ 1m så jag och Maria hoppade in mot ängen och blev blöta av det oxå! +att det e ju vattenpölar under snön så våra skor blev dyngsura (låga converse) och det snöade oxå o jag hade bara jeans jacka!!! Ni bryr er säkert inte men har i alla fall haft kul och ska nog försöks komma iväg till Ica och hyra film och kanske köpa glass såklart!! ;) hoppas i alla fall nån orkade läsa klart detta inlägg!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0