Fan va jobbigt!!

Jag hatar att flytta ja ska ju flytta me båda mina föräldrar!! Min pappa har redan flyttat där han bodde innan har ja bott hela mitt liv och hela mitt liv var perfekt just när ja bodde där allt var seriöst perfekt!! Och när mina föräldrar skilde sig flytta ju mamma och nu ska ja flytta från det huset och för har ja bott sen jag var 5 år,
Shiit va jobbigt det här är ska liksom flytta me båda!!:(
Sorry för depp inlägget men jag måste skriva nånstans!!



Älskar er tjejer ni gör mina dagar nu hör mig alltid glad!! Ni är seriöst bääst! Älskar er enormt mkt kan ej beskriva!<33





Kommentarer
Rebecca

åh jobbigt ;(

2012-01-04 @ 23:45:25
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/
Maria RS

Aww Malin du är bäst! Du och Tea betyder allt för mig och du vet att jag finns om du vill prata, det är bara att säga till! Puss love you!

2012-01-04 @ 23:56:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0