Matte!


Tror jag fick med alla bli inte ledsen annars!

Sitter och gör matte, som ingen annan i min grupp gör bara för att jag e typ sämst! Och så har jag insett att jag inte hittar vart jag skrivit mina matte uppgifter och så kmr jag på att jag gjort dem på löspapper, men jag hittar ju inte det där jävla löspappret! Blir såå arg!

Idag har jag i alla fall varit med Malin A, Felicia och Tyra på morgonen, sedan rusade jag iväg till Malin L och kollade på film med Alva. Sedan så drog vi till ishallen med Maria och och åkte skridskor utanför ni vet där på den lilla isen, lite mobbat men man fick typ bara va där om man hade klubbor, och för det första (förlåt!) så har vi inga klubbor och för det andra så e vi nog inte så bra på att åka skridskor så det va väll lika bra att va där ut fast jag i alla fall tyckte det kändes lite pinsamt. Men aja det va kul!♥
Och juste bilder från vad jag köpte i förgår kmr i nästa inlägg,om någon fortfarande bryr sig elr nånsin brytt sig!♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0