Min dag:

Först kom jag hem från pappa vid halv 4 tiden tror jag. Unnade mig själv 2 mentos också om man nu kan kalla det unna mig eftersom att jag äter sötsaker lite hela tiden, kmr en till "unning" sen. Aja sedan när jag kommit hem tog jag det lugnt en stund, ni vet bara kolla på tv och sånt tills halv tre tiden då jag tog bussen till Alva. Vi hade kul och pratade och tittade bland annat på high school musical 2, haha bästa filmen någonsin vet! Aja sedan vid 17.30 tror jag så följde Alva med till bussen och innan det (alltså vi kom för tidigt) så gick vi in på ICA och jag köpte en marabou, en sån där jätte stor. Nu e jag hemma i alla fall (hos mamma) om någon missade början. Bloggar mer senare!♥





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0