Taget av Dana

Har du rökt? - nopp
Har du sovit under bar himmel? - nej tyvärr!
Har du varit på Liseberg? - nej
Har du varit på Kneipbyn? - nej, vad är det för nåt?
Har du varit i en annan stad? - nej. Men haha jo det klart.
Har du bott hemma? - every day.
Har du sovit över hos en vän? - ja!
Har du varit kär i en vän? - ja, killvän så klart!
Har du fått mer en fem nya vänner under året? - ja, verkligen!
Har du varit kär denna månad? - nä.
Har du kysst någon? - ja
Har du pussat någon? - aa
Har du kramat någon? - om jag har!
Har du skrattat? - men ja?
Har du gråtit? - aa
Vem...
Kramade du senast? - Louise E
Pratade du i telefon med senast? - Mamma tror jag
Fick du sms av senast? - Amanda typ.
Hade du tråkigt med senast? - mig själv
Var det som gjorde "missat samtal" senast? Jakob
Dig själv...
När fyller du år? - 14 februari, alla ♥ dag!
Tycker du om någon just nu? - nej inte mer en kompis.
Jag samlar på? - hm.. inget.
Vem ringer/smsar du när du är arg/ledsen? - Tea & Malin L
Vilken tid gick du upp idag? - 14.15
Har du sovit i din egna säng inatt? - ja
Har du sovit ensam inatt? - yesbox
Hur svarar du i telefon? - hemtelefon "hallå det är Maria" på mobilen så bror det på vem.
Vad ska du göra ikväll? - relaxxxxxa
Vad ska du göra imorgon? - inga planer så vet inte.
Vad vill du bli när du blir stor? - advokat, jurist, ha en egen klädaffär och alla tjejers dröm: modell men jag är för kort och ful för det :)
Var vill du bo när du blir stor? - I Sverige varje fall..
Är det okej att gråta? - japp
Vilken årstid tycker du bäst om? - Sommar fast jag är alltid utomland elr på mina två landställen så har aldrig tid för kompisar tyvärr. Men fortfarande sommar.
Skulle du göra om du vann en miljon? - Köpa lite grejer jag vill ha och presenter till familjen och sen spara.. fast skulle inte lyckas med det.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? - det är viktigt att ha kläder som man själv tycker är snygga.
Vill du gifta dig? - tror det, fast när jag är vuxen ofc!
Vilken är din favoritglass? - Lolipop, fast den säljs inte längre :'(
Tror du på ett liv efter döden? - nej.
Är du morgon eller kvällsmänniska? - Kväll! Sover typ bara på dagarna känns det som.
Vilken ögonfärg har du? - bruna.
Vilken hårfärg har du haft ? - jag har typ nästan svart och mörk bruna slingor och har alltid haft så, har fortfarande.
Är du beroende av något? - Ipoden, macen, ipaden, xperia mobilen haha fan va nördig jag låter!
Saknar du någon nu? - ja hela 5a och dana, amanda, josefine och massa mer!


Kommentarer
Dana

Saknar dig, Malin och Tea sjukt mycket alltså! :( vi MÅSTE ses snart tjejer ! <3

2012-01-04 @ 23:26:46
URL: http://danaofsthlm.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0