Den här terminen

ska absolut ingen få förstöra för mig. Om någon sviker mig eller är skit dryg ska jag rent utsagt skita i den personen. Jag är inte den typen som kan släppa allt och bara gå runt och vara glad 24/7.. jo faktiskt, när jag är med dem som betyder mest för mig! År 2012 ska jag bara vara med dem som jag vill vara med och dem som vill vara med mig. Fast det kommer säkert vara lite små bråk ibland, det är det ändå i alla skolor/klasser. Men den här terminen kan bli en ny start, glömma allt skit som hände i den förra och göra den här terminen till den bästa!
Det är så många som säger "var er själva" men jag har liksom bara trott att folk skriver det för att det låter bra, haha. Men nu, efter snart 13 år har jag fattat vad det ordspråket betyder och att det faktiskt alltid blir bäst om man är så som man vill vara och är. Så var er själva 2012! Hahah fan va töntig jag låter! Maria, pyskologen i täby. Nejmen helt seriöst är faktiskt allvarlig och menar det jag skrev förutom det sista, HAHA. Okej ingen pallar läsa, sry för att det blev grymt långt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0