Va hände

Asså hänger verkligen inte me längre! Asså va hände me oss tre! Det var liksom vi tre mot allt! Men sen kom ett riktigt stort bråk och vi börja bråka så mkt som ja aldrig har gjort me nån och sen hitta vi aldrig tbx igen! Och ja mår verkligen skit för det här! Och ni två vet vilka ni är och ni kan inte säga att ni fattar för det gör ni inte! Ni har varandra men ja har ingen elr jo fick en ny underbar bästis som ja älskar! Så ja ska inte klaga men ni är ändå jag elr va man ska säga!
Det är ändå er ja har alla "barndoms" minnen med! Och ja kmr aldrig att glömma dem! Men just nu känns det som vi tre inte finns asså ja tappar kontakten me er mer och mer för varje dag! JAG ORKAR INTE MER!
Igår kändes det som ja hade värdens perfektaste liv men såg en sak som väckte väldigt många minnen och då fatta ja nej ja har inte det!
JAG KLARA INTE DET HÄR, ÄR INTE SÅ STARK ATT KLARA DET!
Sorry för depp inlägget men ja måste skriva av mig



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0